Searches this blog, and pages I've linked to.

Friday, March 17, 2006

i'm lovin' it

Δεν το αγαπώ. Η ζωή είναι καλή, ο Θεός είναι καλός, και η υγεία μου είναι καλή εκτός αν μετράτε τη διανοητική υγεία. Είμαι πιεσμένο!!!! lame. Το Katelynne είναι ακριβώς το μεταφορικό μαχαίρι με το οποίο έσκισα τους καρπούς μου κάθε ημέρα. Ζω σε ένα συμβαλλόμενο μέρος οίκτου για με. Είμαι έτσι συγκεχυμένος για την. Σκέφτηκα ότι ήταν αυτή! Θα ήμουν ο πατέρας του παιδιού της, θα είχα ξοδεψει μια διάρκεια ζωής με την! ΤΕΛΕΙΩΝΕΪ; ΜΟΥ ΔΩΣΤΕ ΤΗΝ ΠΕΡΑΤΩΣΗ! Πρέπει είτε να πάρω πέρα από σας, είτε να πάρω αισιόδοξος και να ξέρω ότι το βάσανό μου είναι με τον καλό λόγο, αλλά αμέσως το ι dont ξέρει εάν υπάρχει ένα σημείο για με που φροντίζω άλλο!! που σπάζετε την καρδιά μου και πηγαίνω τρελλός! Ακόμα ακόμα εγκωμιάζω το Λόρδο. Ο Θεός ξέρει τι hes που κάνει, ο Θεός έχει ένα σχέδιο ένα σχέδιο καλύτερα από το ορυχείο... ΑΛΛΑ ΠΗΓΑΙΝΩ ΑΚΟΜΑ ΤΡΕΛΛΟΣ! ΣΑΣ ΑΓΑΠΩ! ΓΙΑΤΙ ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΟΙ ΜΕ ΑΓΑΠΑΤΕ!;

!si erus siht tub ...keerg ton mi

1 comment:

Anonymous said...

Greek Colin?

Bless Up Bro
Dave

P.S. Gotta catch up